vrijdag 25 maart 2016

Intuïtieve KleurenKracht tekeningen en pastels

'MaanKracht' 2014
Intuïtieve KleurenKracht Tekeningen
Ik maak naast kleurrijke krachtsieraden ook intuïtieve tekeningen. De kleurrijke tekeningen van A4 formaat, veelal met pen en/of (pastel)potloden gemaakt, bevatten meestal abstracte vormen en krachtige primitieve symbolen. Mijn werk symboliseert het feit dat alles met elkaar verbonden is, wat je kunt zien door de verschillende onderdelen die schijnbaar in elkaar overlopen.
Daarnaast werk ik op dit moment aan een serie pastels op groter formaat gemaakt met extra zacht pastelkrijt die de kracht van bomen in zich dragen. 

De tekeningen en pastels staan niet in de webshop. Op dit moment werk ik aan een vernieuwde galerij waarin je alle tekeningen en pastels kunt bekijken. Tot die tijd zal ik af en toe werk laten zien op deze blog. De kleuren zijn in het echt nog veel intenser dan te zien is op de foto's. Interesse in één van de tekeningen of pastels? Stuur me dan even een berichtje via het contactformulier hiernaast voor meer informatie.


'Ontspruit' 2016
Een aantal van mijn ontwerpen zijn ook verkrijgbaar als kleurboek. Kijk daarvoor eens op deze pagina!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten