zaterdag 28 november 2015

Deze decembermaand geef ik je... KleurenKracht!

December is de maand van cadeautjes geven, lichtjes en familie. We vieren in deze maand Sinterklaas, Kerst en Oud (en nog net niet Nieuw). De kleuren die bij deze maand horen zijn rood en groen, waarbij rood staat voor warmte, thuisgevoel en familie en groen voor de levenscyclus die zichzelf altijd vernieuwt, vrijgevigheid en overvloed.


Dit jaar sta ik er graag bij stil wat ik iedereen graag zou willen geven. Ik heb dit jaar letterlijk heel veel te geven in de vorm van de kleurrijke krachtsieraden in mijn webshop. Ik heb echter veel meer te geven dan alleen de sieraden die ik maak. Daarom heb ik dit jaar een aantal KleurenKrachtCadeautjes voor je gemaakt waarbij elke kleur iets bijzonders symboliseert. 

Hierboven zie je al 2 verschillende KleurenKrachtCadeautjes waarbij de rode variant 'Warmte' symboliseert en de groene variant 'Overvloed'. De rode sieradenset bestaat uit een verzilverde armband en oorbellen met rode jaspis, een jaspis knuffelsteen en een kaart met een rode collage erop. De groene sieradenset bestaat uit een verzilverde armband en oorbellen met mosagaat, een aventurijn knuffelsteen en een kaart met een groene collage erop.

Zo heb ik nog veel meer KleurenKrachtCadeautjes gemaakt waarmee ik je naast Warmte en Overvloed ook nog dit wil meegeven: Wortels, Standvastigheid, Geborgenheid, LevensKracht, Liefde, Rust, Ruimte, VerbeeldingsKracht, Vleugels, Zachtheid en Harmonie. Kun je raden welke eigenschap bij welke kleur hoort? Bekijk de goede antwoorden en alle KleurenKrachtCadeautjes in de webshop!



AardeKracht wenst je bij deze alvast Liefdevolle Feestdagen en natuurlijk een heel Kleurrijk 2016!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen