zondag 23 augustus 2015

Imaginarium Festival 2015

Ik, Geeske Hogenhuis, met een deel van de elfen- en drakenoren collectie
"Zie je wel, er zijn óók gekken in Friesland!", hoorde ik gisteren iemand zeggen en ik dacht: "Gelukkig wel, anders had ik nog steeds het gevoel gehad dat ik de enige in heel Nederland was!". Gisteren was ik namelijk net als vorig jaar op het Imaginarium Festival en het was weer te gek! De sfeer was supergezellig en het weer was prachtig. We stonden onder een prachtige beukenboom (hoe toepasselijk!) met de elfenoren en andere sieraden en er zijn heel veel mensen langsgeweest om ze even te passen.


Dolly van de Wint met haar AardeKracht elfenvleugels en oorbellen en ik
Wat ik heel erg leuk vond, was dat er heel veel mensen zijn langsgeweest die zeiden dat ze me al een tijdje volgden via facebook of andere social media. Dat doet me zo goed om te horen! Je hebt soms als thuiswerker niet altijd in de gaten of dingen zo overkomen als je graag wilt dat ze overkomen, maar als je dan mensen in 'real life' kunt spreken en hoort dat ze enthousiast zijn is dat superfijn, dus heel erg bedankt!


Yoeri Mulder won als tweede prijs voor mooiste zelfgemaakte kostuum
een waardebon van AardeKracht
Er was gisteren ook een kostuumwedstrijd waarvoor ik een prijs beschikbaar had gesteld. Eigenlijk was de waardebon bedoeld voor een zilveren levensboomhanger met edelsteen naar keuze, maar Yoeri Mulder die de tweede prijs won met zijn prachtige zelfgemaakte kostuum wilde liever een mooie aanvulling op zijn kostuum als prijs. Ik vind het altijd leuk om in opdracht te werken zodat ik iets speciaals kan maken voor iemand. Hieronder kun je zien wat het geworden is: een hanger die de kristallen kern symboliseert die in een light saber zit.


Volgend jaar hoop ik zeker weer in het mooie Vijversburg in Tietjerk te staan voor het Imaginarium Festival, dat met recht het leukste fantasy evenement van Friesland genoemd mag worden! Zie ik je dan weer?

2 opmerkingen:

  1. Looks like perfect weather and everyone had a great day. Hope you had lots of lovely sales.

    B

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Barbara! It was a lovely day! The fair got me a few commissions for elf earcuffs so that's awesome!

      Verwijderen