donderdag 30 juli 2015

Nieuw! Elfenoortjes met edelstenen en drakenoren!

Na mijn vakantie vorige week ben ik deze week weer lekker aan het werk gegaan. Ik ga vanaf nu aan de slag om een goede voorraad op te bouwen voor het Imaginarium Festival op 22 augustus a.s. Vorig jaar was ik er ook en toen was het supergezellig, dus ik heb er erg veel zin in!


Ik begon de week met het maken van deze bijzondere elfenoortjes. Ik heb ze in opdracht voor iemand gemaakt die zelf met het idee kwam om de elfenoortjes in te vullen met bergkristal. Geweldig idee natuurlijk! Het resultaat is prachtig geworden! De dame in kwestie zal haar elfenoren ook gaan dragen tijdens het Imaginarium Festival en ik ben heel benieuwd hoe dat eruit zal gaan zien! Ik ga zeker nog een paar elfenoren maken met edelstenen erin verwerkt.


Verder ben ik de laatste tijd bezig geweest met experimenteren met drakenoren. Het bovenstaande paar is het resultaat. Ik heb ze gemaakt van zwart gecoat koperdraad en rode glaskraaltjes. De oren zijn best groot en maken een donkere fantasy outfit helemaal af. Natuurlijk kan ik de draken- en elfenoren maken in elke kleur die je maar kunt bedenken. Hieronder zie je een aantal voorbeelden van elfenoortjes in verschillende kleuren.


Geselecteerde elfenoortjes zijn verkrijgbaar in de webshop. Kun je iets niet vinden of wil je een persoonlijk ontwerp aanvragen? Stuur me dan even een berichtje via het contactformulier hiernaast.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen