zondag 26 juli 2015

Fantasia Fest Leeft 2015


Vandaag ben ik met mijn gezin naar Fantasia Fest Leeft in Meppel geweest omdat ik een tijdje terug kaartjes had gewonnen via Fantasywijzer. Superactie natuurlijk! We zouden eigenlijk gisteren gaan, maar vanwege de storm kozen we toch maar voor de zondag. Ik had voor het eerst een hele outfit zelf genaaid met allemaal klimopblaadjes erop.

Reuzenbellenblaas door Bubblica!

We hebben lekker kunnen genieten van het kijken naar de prachtig verklede mensen, de goedgevulde kramen en het heerlijke weer. De sfeer was gemoedelijk en er was vanalles te zien zoals reuzenbellenblaas, jongleurs en zwaardvechters. De bellenblaas was wel heel erg indrukwekkend vond ik! 

Net echt geschminkt! De jongleur deed even mee met z'n bijl :)


Verder kon ik het niet helpen en heb toch nog een paar prachtige stenen gekocht voor bij m'n verzameling. Ik kan niet wachten om er iets moois van te maken! Je ziet hier een prachtig cluster van citrien, ruwe amazoniet en apatiet en gepolijste carneool en chrysacolla. De stenen zullen vast veranderd worden in bijzondere sieraden! Wil je graag één van deze edelstenen hebben in een mooi sieraad? Neem contact met me op via het contactformulier hiernaast om invloed uit te oefenen op het uiteindelijke sieraadontwerp!

Op naar de volgende fair in augustus! En wie weet sta ik volgende jaar zelf wel op Fantasia Fest met een eigen kraam...!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen