donderdag 11 juni 2015

Lange zwangerschapskettingen in het zonnetje

Als je me al een tijdje volgt, heb je kunnen zien dat ik een voorkeur lijk te hebben voor lange kettingen. Ik vind het zelf mooi staan als ik een lange ketting draag. Daarnaast heeft een aantal vrouwen mijn kettingen gekocht om ze te dragen als zwangerschapsketting. Dat inspireerde mij om een aantal zwangerschapskettingen te maken met verrassende kleuren- en edelsteencombinaties.


Hier zie je 4 voorbeelden van kettingen die je kunt dragen als zwangerschapsketting maar ook gewoon als mooie lange ketting. Linksboven zie je een combinatie van een amethist levensboom gecombineerd met een ketting van gewrapte ronde hematietkralen, daarnaast een bergkristal levensboom aan een zonnesteen ketting, linksonder een tijgeroog levensboom aan een carneool splitketting en daarnaast de MaanGodin ketting die ook zeer geschikt is als zwangerschapsketting, zowel vanwege de kettinglengte als de symboliek achter de maan en maansteen.

De levensboom is bij uitstek geschikt als symbool om bij je te dragen als je zwanger bent. De boom kan voor heel veel verschillende betekenissen staan. De levensboom kan staan voor de familiestamboom - mooi als teken van de aanstaande gezinsuitbreiding, maar het kan ook staan voor het leven zelf binnenin de cirkel van de eeuwigheid - mooi als teken van het nieuwe leven dat je in je draagt. Dit zijn slechts 2 van de vele betekenissen die je aan dit symbool kunt geven. 


De levensboomhangers aan een gekleurd koord zijn de bestsellers in de webshop. Misschien komt dat ook wel omdat de boom één van mijn eigen favoriete symbolen is. Ik lever een lang koord bij de levensboom dus je kunt 'm gerust als zwangerschapsketting dragen! De bomen kunnen gemaakt worden in elke kleur en met elke edelsteen die je maar wilt. Ik kan een klein levensboompje maken, maar ook een grotere boom. Op de foto's hierboven zie je v.l.n.r. en v.b.n.b: kleine boom met rozenkwarts, kleine boom met zwarte toermalijn, grote boom met turkoois en grote boom met aquamarijn. 

Wil je graag meer voorbeelden bekijken? Neem dan een kijkje in de webshop. Wil je graag een zwangerschapsketting bestellen met je eigen kleur- en edelsteenkeuze? Stuur dan een berichtje via het contactformulier hiernaast voor alle mogelijkheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen