woensdag 6 mei 2015

Sieradenset 'Appelboom' met aventurijn en granaat


Ik heb iets met appelbomen. Toen ik klein was tekende ik vrijwel altijd hetzelfde: een prinses met een regenboog erboven en een appelboom ernaast. Mmm.... dingen waar ik nog steeds mee bezig lijk te zijn, haha! Ik verkleed me graag als 'prinses', houd enorm van regenboogkleuren en mijn zelf getekende bedrijfslogo is een appelboom!


Deze set maakte ik gisteren. Deze keer een ovalen hanger in plaats van een ronde met daarin een groene aventurijn boom met rode granaat appeltjes. Ik heb er ook een paar oorbellen bij gemaakt met bijpassende edelstenen en de appelbedeltjes die ik laatst al liet zien. De combinatie van de frisgroene en de dieprode edelstenen is lekker lenteachtig.


De appelboom als symbool staat voor mij voor stevig geworteld zijn en daardoor veel vrucht kunnen dragen. Je kunt volop genieten van de oogst en de standvastigheid van de boom. Waar doet de appelboom jou aan denken? Laat het me weten hieronder!

De sieradenset is nu verkrijgbaar in de webshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen