woensdag 20 mei 2015

Nieuwe edelsteenhangers met fluoriet, rozenkwarts en amethist


Vorige week 'riep' deze mooie edelsteen mij. Ik vond dit zo'n mooie steen! Het is een paars/groene fluoriet die een mooie piramide-achtige vorm heeft. Ik heb 'm met zilverdraad omwikkeld en aan beide kanten afgewerkt zodat het niet geeft als de hanger een beetje 'ronddraait' aan je ketting.

Na de fluoriet wilde ik nog een paar edelsteenhangers maken. Ik had nog een rozenkwartskraal liggen en een losse amethist die ik daarna verwerkt heb in deze hangers:


Rozenkwartskraal omwikkeld met spiralend zilverdraad.


Hier heb ik een losse amethist vastgezet in een soort 'kooitje' van zilverdraad. De steen blijft heel goed zitten! Het is een mooie unieke hanger geworden.

Ik ben van plan nog een aantal edelsteenhangers te maken die je aan een koord (bijgeleverd) of zilveren kettinkje kunt doen. Wat is jouw favoriete edelsteen of kleur? Misschien verwerk ik die dan wel in het volgende sieraad!

Alle ontwerpen die hier getoond zijn kun je ook bekijken in de webshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen