donderdag 28 mei 2015

Nieuw ontwerp: Zilveren dromenvanger met edelsteenkraaltjes

Toen ik net begon met mijn toen nog Etsyshop maakte ik ook een aantal dromenvangers. Een tijdje geleden heb ik ze echter allemaal verkocht. Ik wilde me volledig richten op mijn sieraden. Ik vind dromenvangers nog steeds heel mooi en begon het maken ervan toch een beetje te missen. Daarom maakte ik gisteren deze zilveren dromenvanger!


Dit is een zilveren dromenvanger met edelstenen in - hoe kan het ook anders - regenboogkleuren! Ik heb jaspis, carneool, citrien, aventurijn, turkoois, sodaliet en amethist verwerkt. Er zitten 2 veertjes met dezelfde edelstenen aan de dromenvanger die er ook af kunnen. Je kunt deze dromenvanger dragen als lange ketting. Ik ga nog een paar maken in verschillende kleuren. Het was zo leuk om te doen!



Het voordeel van werken met dit verzilverde koperdraad is dat de dromenvanger heel stevig blijft zonder dat ik 'm heel hard aan hoef te snoeren, wat bij de stoffen dromenvanger wel het geval was. Daardoor ging de draad meestal stuk halverwege en moest ik 'm opnieuw inrijgen. Bij dit zilverdraad hoeft dat dus niet en ben je er ook zeker van dat het goed zal blijven zitten als je 'm als sieraad draagt. Ideaal dus!

Deze ketting is verkrijgbaar in de webshop. Andere dromenvangers met verschillende kleuren zullen spoedig volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen