maandag 18 mei 2015

In opdracht gemaakt: Grote champagnekleurige elfenoren

Nienke Jansen met haar grote AardeKracht elfenoren

Een tijd geleden maakte ik deze grote elfenoren in opdracht van Nienke Jansen die je op de foto hierboven ziet. Ze wilde graag oren die pasten bij haar prachtige champagnekleurige fantasy outfit die ze o.a. droeg tijdens de Elf Fantasy Fair dit jaar. 

Ik ging meteen aan de slag om iets moois te verzinnen en vond champagnekleurig zilverdraad. Verder vond ik ook nog prachtige cultivé pareltjes die nog van mijn oma zijn geweest. Samen gecombineerd zijn het elfenoren geworden die precies bij Nienke's outfit passen.


Ik vond deze opdracht superleuk om te doen, omdat ik iets kon bijdragen aan een creatief geheel dat de draagster op haar mooist doet uitkomen. Ik vind het heel leuk om na te denken hoe mijn sieraden het beste passen bij de rest en hoe ik de visie van mijn klant het beste omzetten in een prachtig sieraad. Ik hoop dan ook dat ik in de toekomst vaker zulke opdracht mag doen voor een fantasy outfit, maar zeker ook voor andere (speciale) outfits!

Wil jij ook graag een speciaal sieraad laten maken en heb je al ideeën over wat je graag zou willen? Laat het me gerust weten via het contactformulier hiernaast. Ik werk ook graag in opdracht voor jou!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen