zaterdag 23 mei 2015

De natuur als achtergrond

Vandaag heb ik wat foto's gemaakt in onze tuin met als achtergrond onze met klimop overgroeide schutting. Ons hele huis is omringd door klimop, wat één van de redenen was dat ik meteen verliefd werd op ons eigen pittoreske plekje. 
Het zonnetje scheen vandaag ook nog eens heel lekker. De foto's zijn heel mooi geworden! Ik ga een aantal daarvan gebruiken voor iets heel speciaals waar ik nu nog even niks over kan zeggen... Je kunt hieronder in ieder geval alvast meegenieten van de natuurlijke omgeving :).

Edelsteenarmbandjes met v.l.n.r.: turkoois, chakra armband met verschillende edelstenen, amethist, onyx en rozenkwarts.

Ring met gefacetteerde rozenkwarts kraal omwikkeld met zilverdraad.

Hanger in de vorm van een klimopblad aan een amazoniet ketting (privécollectie).

Regenboog chakra ketting met rode jaspis, carneool, citrien, aventurijn, turkoois, sodaliet en amethist aan een ketting van bergkristal. De ketting die je hier ziet lijkt op deze andere die ik ik al eerder maakte. Die was binnen no time verkocht dus ik besloot om er nog eentje te maken!

Geselecteerde ontwerpen zijn verkrijgbaar in de webshop!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen