dinsdag 28 april 2015

Harry Potter Deathly Hallows kettingen!



Ik had al een tijdje Harry Potter Deathly Hallows bedels in huis en had vorige week eindelijk tijd om er iets leuks mee te maken! Ik heb een Deathly Hallows ketting met edelstenen gemaakt en eentje aan een mooi koordje met een paar houten kralen.

De edelsteenketting is gemaakt van 3 verschillende edelstenen die elk voor één van de Relieken van de Dood staan. Dit zijn de stenen die ik verwerkt heb:

* Doorzichtige Bergkristal: de Mantel van Onzichtbaarheid
* Zwarte Onyx: de Steen van Wederkeer
* Dieprode Granaat: de Eldervlier (de prachtige rode kleur komt helaas niet heel goed over op de foto)

Ik vond het erg leuk om te bedenken welke edelsteen welke Reliek zou kunnen symboliseren. Ik zit eraan te denken om ook een versie te maken waarbij ik de dieprode granaat vervang door diepgroene malachiet. Groen is in Harry Potter meer de kleur van Voldemort, dus dat geeft weer een hele andere kijk erop!


Naast de edelsteenketting heb ik de bedel ook nog een mooi leren koord gehangen met een aantal robuuste houten kralen eraan. Deze ketting is leuk voor mensen die meer van stoer houden. Waar gaat jouw voorkeur naar uit?


Ik heb nog 3 Deathly Hallows bedels over en ben al druk aan het bedenken wat ik er nog meer van zal maken. Heb jij nog een goed idee? Laat het me dan hieronder weten!

De afgebeelde kettingen zijn verkrijgbaar in de webshop.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen