vrijdag 27 maart 2015

AardeKrachtBoom raam- of muurhangers

Een tijdje geleden heb ik al mijn dromenvangers verkocht, omdat ik me helemaal wilde richten op de sieraden. Ik had echter nog een paar ringen liggen en bedacht dat het wel leuk zou zijn om er levensbomen in te maken. Zie hier het resultaat: AardeKrachtBomen!



Ik begon met deze groene AardeKrachtBoom die een diameter heeft van 20 cm. Er zit heel wat materiaal verwerkt in deze boom! Ik had nog mooie groene bladkralen over en er hangen o.a. stroken stof uit Mali aan. 


Daarna had ik zin om nog een paar bomen te maken, dus haalde ik een klein dromenvangertje uit elkaar en maakte er deze paarse AardeKrachtBoom van. De ring is heel smal, maar 6 cm. Ik heb 'm omwikkeld met paars lint en er 2 verschillende kleuren amethist in gedaan. Het is echt een schatje geworden!


Deze rode AardeKrachtBoom heeft een diameter van 10,5 cm. 
Deze heeft mooie rode blaadjes met gouden nerfjes. Deze boom straalt veel kracht uit met dat mooie rood.

De paarse en rode AardeKrachtBomen zijn te koop in de webshop. De groene gebruik ik als persoonlijke AardeKrachtBoom. Ik kan ook een AardeKrachtBoom in opdracht maken met de kleur en eventueel de edelsteen van jouw keuze! 
Je kunt nu ook een creatieve workshop volgen waarin je zelf een AardeKrachtBoom (diameter 10 cm) in de kleur van jouw keuze maakt. Heb je interesse in zo'n workshop? Kijk dan op de workshop pagina of stuur me even een berichtje via het contactformulier hiernaast. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten