donderdag 19 maart 2015

I love rainbows! Regenboog Chakra Collectie


Ik kan het niet helpen: ik hou gewoon heel erg van regenboog/chakra kleuren! In deze blogpost vind je meer informatie over de verschillende chakra's en waar de kleuren voor staan. 


Gisteren begon ik met het maken van een paar lange regenboog oorbellen. Ik heb de volgende edelstenen op een verzilverd draadje met een spiraal aan het einde geregen: granaat, carneool, citrien, aventurijn, chrysacolla, lapis lazuli en amethist. Tussen elke edelsteen kraal zit een kristalachtige kunststof kraal. Ze zijn lekker lang, dus leuk voor als je kort of halflang haar hebt zoals ik. 


Daarna begon ik aan deze prachtige statement ketting. Ik had het ontwerp al heel lang in mijn hoofd zitten en ik ben dan ook erg blij met het eindresultaat! Ik heb rode jaspis, oranje jaspis, citrien, aventurijn, turkoois, sodaliet en amethist eerst aan elkaar bevestigd met verzilverd draad en daarna aan een ketting met bergkristal. Samen is het een prachtig geheel geworden dat voor ChakraBalans zorgt als je 'm draagt. 


Deze 'Bloem des Levens' ketting maakte ik al eerder tijdens mijn edelsmidcursus. Lees er hier meer over in deze aparte blogpost.



Over deze chakraset heb ik ook al eerder geschreven. Lees er hier meer over. De ketting die bij de set hoorde is inmiddels verkocht, maar kan er nog wel bij gemaakt worden indien gewenst.

Heb je interesse in één van de ontwerpen die je hier ziet? Ze zijn te koop in de webshop!


Ook in mijn intuïtieve schilderijen gebruik ik graag veel kleur. Dit schilderijtje van 20cm x 20cm heet 'Zonsondergang' en staat bij mij in mijn atelier/woonkeuken.
Meer van mijn intuïtieve werk zie je op mijn nieuwe facebookpagina. Ik plaats daar regelmatig nieuwe tekeningen en schilderijen. Neem gerust eens een kijkje als je geïnteresseerd bent!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten