maandag 9 februari 2015

Unieke zilveren statement ketting met ruwe amethist


Dit weekend heb ik deze bijzondere statement ketting gemaakt. Ik kreeg het idee al een maand geleden of zo, maar kon er nog niet aan beginnen omdat ik eerst bezig was mijn 'huisatelier' te schilderen. Eindelijk kon ik ermee aan de slag en het is prachtig geworden!


Ik heb een ruwe amethist gewrapt in zilverdraad. De steen is asymmetrisch bevestigd op een dikkere draad zilver en ik heb de ketting afgemaakt met prachtige amethist kralen gewrapt in zilver. Het unieke aan deze ketting is dat je 'm aan twee kanten kunt dragen! De amethist heeft een prachtige regenboogglans erin als je goed kijkt. Echt een bijzonder stuk die toch qua kleur bij heel veel kleding zal passen.


De ketting past natuurlijk ook bij de edelsteen van de maand, aangezien het een amethist is. Heb je interesse in deze ketting? Hij is verkrijgbaar in de webshop!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen