zondag 1 februari 2015

In opdracht gemaakt: Zwangerschapsketting met mosagaat en levensboompje met maansteen


Deze mooie zwangerschapsketting mocht ik dit weekend in opdracht maken. De draagster heeft zelf de mosagaat kralen en maansteen uitgezocht. Edelstenen die erom bekend staan dat ze een gezonde zwangerschap bevorderen.

Ik ben erg blij met de combinatie van de kleine levensboom en de ketting van edelsteen kralen. De draagster kwam zelf met het ontwerp en dat bleek een heel goed idee! Ik denk dat ik er ook nog één ga maken met rozenkwarts. De kralen heb ik al in huis.



Wil jij ook zo'n mooie lange ketting met edelsteenkralen naar keuze en levensboompje met dezelfde of andere edelsteentjes? Je kunt de ketting ook gewoon zo dragen zonder intentie om zwanger te worden of te zijn. Je kunt me bereiken via het contactformulier en de social media die hiernaast staan aangegeven als je interesse hebt.

Helaas was het vandaag nogal grijs buiten, waardoor de foto's niet zo helder zijn geworden als ik wilde. Ik ga het later nog eens proberen als het zonnetje weer door komt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen