woensdag 11 februari 2015

Geboorte edelsteenarmbandje met rozenkwarts of chalcedoon en babyvoetjes!


Toen ik bezig was de materialen te bestellen voor de zwangerschapsketting die ik een tijdje eerder maakte, zag ik ook deze schattige bedeltjes in de vorm van babyvoetjes. Zijn ze niet té leuk?! Ik vond van wel en heb er meteen iets leuks bij bedacht! 

Dit zijn geboorte edelsteenarmbandjes. Leuk als bijzonder kraamcadeautje of als cadeautje voor Oma of Tante om te vertellen dat je zwanger bent! Je kunt de armbandjes ook gebruiken als borstvoedingsarmbandje om te onthouden bij welke kant je bent gebleven.

Ik heb gekozen voor 2 verschillende 'zachte' edelstenen, lichtroze rozenkwarts en lichtblauwe chalcedoon. Deze stenen kun je gerust dragen met je kind in de buurt* en bevorderen allerlei liefs zoals onvoorwaardelijke liefde (rozenkwarts) en heldere communicatie (chalcedoon). Andere opties zouden kunnen zijn heldere bergkristal of lichtgroene aventurijn.


De armbandjes zijn verkrijgbaar in de webshop. Wil je het armbandje liever in een andere kleur? Laat het me weten via het contactformulier hiernaast.

* NB! Deze armbandjes zijn alleen geschikt voor personen boven de 12 jaar, aangezien er nog verdwaalde scherpe eindjes aan kunnen zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen