maandag 23 februari 2015

AardeKracht heeft nu ook Meer voor Mannen!


Dit is de sieradencollectie voor mannen van AardeKracht! Ik wilde al een tijdje ook wat voor heren maken, sieraden die iets stoerder en grover zijn. Dat was een leuke uitdaging en dit is het geworden!

Er zijn 4 verschillende kettingen te krijgen op dit moment. Eén met een zwarte levensboom en hematiet, één met een zilveren keltische knoop, de DrakenTotem ketting die ik vorige week al liet zien en de onderstaande ketting met tijgeroog.


Deze ketting is gemaakt met koffiekleurige houten kralen en mat grijze hematiet kralen met daaraan een tijgeroog omwikkeld met zilverdraad. Het geheel is stoer en elegant tegelijk.

Ik had nog een paar van die mooie diepbruine kralen over dus maakte ik er nog een polsband bij. Naast de houten kralen heb ik cognackleurige kunststof kralen gebruikt. Ik heb alle kralen tussen een leren koord geregen.


Ik heb ook nog hele mooie grote hematiet kralen gekocht waar ik nog een ketting en/of een polsband mee ga maken. Dat ontwerp is nog niet helemaal af, dus dat zal ik later laten zien.

De sieraden die hier afgebeeld zijn, zijn nu verkrijgbaar in de webshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen