zondag 25 januari 2015

Valentijnsinspiratie: Harten

Valentijnsdag komt er weer aan komende maand. Of je dat nu viert of niet, het is altijd leuk om een dag te hebben die draait om liefde, romantiek en harten, vind je niet? Speciaal voor valentijn heb ik hier allerlei sieraden verzameld die harten in het ontwerp hebben. 


Hier zijn verschillende oorbellen met harten van zilverdraad erin verwerkt. De kleinere oorbellen hebben watermeloen toermalijn (links), rozenkwarts (rechts) en een kristalkraal gecombineerd met het zilveren hartje. Rozenkwarts staat voor onvoorwaardelijke (zelf)liefde en is de edelsteen van de maand januari. De steen past erg goed bij valentijn dus!
De grote oorbellen zijn ongeveer 6 cm en zijn helemaal gemaakt van verzilverd koperdraad. In deze blogpost heb ik de oorbellen al eerder laten zien.

Deze leuke oorbellen had ik al eerder gemaakt. Ze zijn gemaakt met amethist, zwarte glaskraaltjes en zilverkleurige hartjeskralen.
Dit is een groene hanger van aluminium draad en glaskraaltjes met een spiralend hart in het midden. Groen is de kleur van het hartchakra en is de kleur van genezing en onvoorwaardelijke liefde. Past mooi bij valentijn niet?
Ik denk erover om deze hanger ook met zilverdraad te maken en dan te combineren met edelsteenkralen.

Wat vind jij van valentijn? Laat het me weten hieronder!

Alle ontwerpen zijn verkrijgbaar in de webshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten