maandag 5 januari 2015

Bloem des Levens ketting


Gisteren zag ik een prachtige regenboog in de lucht toen mijn zoon en ik een eindje gingen fietsen. We kregen ook een klein, erg koud, buitje over ons heen. Daarna ben ik binnen lekker aan de slag gegaan met deze Bloem des Levens ketting. Ik had de hanger al afgemaakt tijdens de edelsmid cursus en kwam er gisteren eindelijk aan toe om de regenboogketting te wrappen die ik erbij bedacht had.


Ik heb hele mooie edelstenen gebruikt die heel helder en mooi van kwaliteit zijn. De volgende stenen zijn verwerkt in de ketting: granaat, carneool, citrien, aventurijn, apatiet, lapis lazuli en amethist. Kijk hier voor een uitleg over de verschillende kleuren die bij de verschillende chakra's horen.

De ketting komt precies tot op de hartstreek wat ik wel mooi symbolisch vond. De Bloem des Levens is een krachtig symbool om bij je te dragen. Het staat o.a. voor het leven zelf, oneindige creatie en mogelijkheden en eenheid.

De ketting is nu verkrijgbaar in de webshop.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen