dinsdag 23 december 2014

Unieke zilveren statement ketting met citrien en calciet


Een tijdje geleden heb ik deze prachtige citrien gekocht. Zoals je kunt zien zit er een hele mooie regenboogweerschijn in het kristal. Ik was al van plan om deze mooie edelsteen te wrappen en nadat ik de lessen van John Farris had gevolgd ben ik ermee begonnen. Dit is het resultaat geworden:


Ik heb de citrien gewrapt in zilverdraad en heb er een aantal glaskralen met goudgele glans aan toegevoegd. Daarna heb ik de hanger aan een zilveren gewrapte ketting gemaakt. Daarvoor heb ik hele bijzondere gele calciet kralen gebruikt en prachtige heldere citrien splitkralen.



Het is echt een Power Piece geworden voor wie niet bang is om een statement te maken! Heb jij interesse in deze ketting? Hij is te koop in de webshop.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen