zaterdag 8 november 2014

Nieuwe ontwerpen: Zilveren wrap ketting en armbandje met edelstenen



Ik heb weer een aantal nieuwe ontwerpen gemaakt. De Triquetra die je hierboven ziet, heb ik al eerder laten zien, maar dan aan een suedine koordje. Ik vond echter dat zo'n mooie hanger ook een bijzondere ketting verdiende. Daarom heb ik deze ketting gewrapt met zilverdraad en aquamarijn kralen. 



Deze ketting met kleine levensboom heb ik in dezelfde stijl uitgevoerd. Dit ontwerp is ook gemaakt van zilverdraad en gecombineerd met Russische amazoniet.


Ik heb ook een aantal armbandjes gemaakt met dezelfde techniek. Ik zocht al een tijdje naar een ontwerp voor armbandjes die bij mijn stijl paste en ik heb het nu gevonden. Het zilverdraad en de edelstenen geven het armbandje een luxe uitstraling. Op deze foto heb ik amethist gebruikt. 

De ontwerpen zijn te zien en te bestellen in de webshop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten