dinsdag 11 november 2014

Chakra Sieradenset


Vandaag heb ik deze chakra sieradenset gemaakt. De set bestaat uit een ketting, een armbandje en een paar oorbellen allemaal in prachtige regenboogkleuren! Ik had al eerder deze dromenvanger gemaakt met het regenboog/chakra thema. Ik houd namelijk heel erg van regenboog kleuren.

De verschillende kleuren staan voor de verschillende chakra's. Chakra's zijn volgens de Aziatische geneeskunst verschillende energiecentra in het lichaam. Hier is een overzicht van de chakra's, de kleuren en de edelstenen die ik gebruikt heb:


Rood: wortelchakra, gronding, ik heb, jaspis
Oranje: sacrale chakra, seksualiteit, ik voel, carneool

Geel: solar plexis chakra, macht, ik kan, rutielkwarts

Groen: hartchakra, harmonie, ik heb lief, aventurijn

Blauw: keelchakra, creativiteit, ik spreek, apatiet
Indigo: derde oog chakra, verbeelding, ik zie, sodaliet
Paars: kroonchakra, kennis, ik weet, amethist


De sieradenset is binnenkort verkrijgbaar in de webshop.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen