zaterdag 25 oktober 2014

Over mij

Wat was vroeger je lievelingskleur en is die nog steeds hetzelfde of is er nu een andere kleur die je het mooiste vindt? Hield je vroeger ook zo van kleuren en je verkleden in je felste outfit?  Hoe zou je het vinden om eens een wereld vol kleur en verbeeldingskracht binnen te stappen en daar een klein stukje van te plukken en met je mee te dragen in je dagelijkse leven?

Geeske Hogenhuis, sieradenontwerper voor AardeKracht
Ik ben Geeske en hier op de blog van AardeKracht blog ik over de Kracht van Kleuren en hoe jij die in kunt zetten in je dagelijkse leven.

Mijn hele leven ben ik al bezig met het onderwerp kleur op allerlei verschillende manieren. Ik hield als kind al ontzettend veel van kleuren en tekenen. Daarbij had ik altijd het gevoel dat sommige kleuren 'bij elkaar hoorden' (zoals paars, oranje en groen, terwijl ik toen nog niet wist dat dit de secundaire kleuren zijn). Iedere kleur had ook een eigen, specifiek gevoel voor mij. 

Voor veel mensen klinkt dat ontzettend vaag, maar voor mij is het een feit: Kleur is Gevoel. Denk maar terug aan toen je nog een kind was: je moest en zou op een bepaalde dag knalroze dragen of je weigerde juist altijd om lichtblauw te dragen hoe vaak je moeder ook zei dat die kleur je zo mooi stond. Kinderen weten nog dat bepaalde kleuren gewoon goed voelen of juist niet en omdat het een gevoel is, is het daarom ook zeer persoonlijk hoe je kleuren ervaart. 


Ontvang gratis dit 'Kleurendagboek' inclusief 2 Mandala Kleurplaten!
Reden te meer om je bewust te worden van de invloed die kleur op jou heeft. Met AardeKracht neem ik je mee op een persoonlijke ervaringsreis om te ervaren wat de kracht van kleuren voor jou kan doen. Als je je nu inschrijft voor de nieuwsbrief, krijg je helemaal gratis het 'Kleurendagboek' incl. 2 gratis mandala-kleurplaten! Vul daarvoor je emailadres in hiernaast of onderaan deze blogpost. Ik verstuur alles handmatig en streef ernaar om jouw kleurenpakket binnen 24 uur naar je toe te sturen.

Naast het gratis Kleurendagboek heb ik nog een aantal andere gratis tips en downloads voor je op een rijtje gezet. Ga daarvoor naar deze pagina, die regelmatig wordt aangevuld met nieuwe informatie!


Hou je ook zo van kleuren? Bekijk dan deze pagina met de kleurboeken van AardeKracht.

Een greep uit de collectie Krachtsieraden.
Je kunt ook een kleur 'plukken' uit mijn collectie kleurrijke krachtsieraden gemaakt van zilverdraad en kristallen die in elke kleur van de regenboog verkrijgbaar zijn op Etsy en in mijn marktplaza webshop. Ik werk ook in opdracht en kan in overleg met jou een sieraad maken met de kleur en edelsteen die jij wilt. Via deze link kun je een overzicht zien van de kristallen waaruit je kunt kiezen voor een eigen krachtsieraad. Als je een sieraad in opdracht wilt laten maken, stuur me dan een bericht via het contactformulier hiernaast met daarin je wensen en dan kijken we samen wat er mogelijk is.

Verder geef ik creatieve workshops in IJlst waarin je zelf kunt gaan gaan ervaren wat kleur voor jou kan doen. Dit doen we door een AardeKrachtBoom te maken met de kleuren en edelstenen die jijzelf uitzoekt. Je kunt kiezen uit het maken van een dromenvanger of een sieradenhanger in de vorm van een levensboom. Kijk hier voor alle mogelijkheden.



Ben je inmiddels nieuwsgierig geworden naar mijn wereld vol kleur en verbeeldingskracht? Bekijk dan eens op je gemak mijn blog, Etsy shop of marktplaza webshopNatuurlijk kun je me ook volgen via social media. Klik daarvoor op de groene icoontjes hiernaast. Je kunt me ook een bericht sturen via het contactformulier hiernaast. Ik hoop je snel eens te ontmoeten online of ergens anders!

Kleurrijke groeten,
Geeske Hogenhuis

Lees ook eens:
Publicaties waarin AardeKracht is verschenen



2 opmerkingen:

  1. Hoi Geeske, wauw wat maak jij een gave dingen zeg! Ik ben altijd al helemaal weg geweest van de levensboomhangers, dus daar heb ik een zwak voor. Maar je zonnegodinhanger vind ik helemaal geweldig! Weer zo anders als wat ik maak, maar erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rosa, bedankt! Wat leuk dat je mijn blog ook even bezoekt. Ja, de levensboom is zo'n mooi symbool hè? Er zit heel wat werk in de zonnegodinhanger, dus ik ben blij dat je 'm zo mooi vindt! Deze week begin ik aan de maangodinghanger die ik in m'n hoofd heb. Ik blijf jouw blog zeker ook volgen! Wie weet tot ziens in de toekomst!

      Verwijderen