dinsdag 28 oktober 2014

Najaarsinspiratie: een greep uit de collectie van AardeKracht

Ik haal altijd veel inspiratie uit de herfst met haar kleurenpracht. Na een tijdje geëxpirimenteerd te hebben met verschillende vormen, kleuren, materialen en ontwerpen heb ik voor AardeKracht nu een prachtige najaarscollectie kunnen creëren. Hierbij een greep uit het aanbod. 



De zilveren Levensboom hangers zijn één van de grote favorieten van mijzelf en vele klanten van AardeKracht. Dit najaar blijken de donkere kleuren heel populair. Vooral de hangers met sodaliet, amethist, onyx, chrysacolla en hematiet (niet op de foto) worden vaak en graag gedragen.


Naast de Levensboom is er nog veel meer keuze in zilveren hangers. De maan is gemaakt met blue lace agaat en de spiraal met Russische amazoniet. Ik ben me voor AardeKracht ook aan het bekwamen in het wire wrappen van ruwe kristallen, zoals deze prachtig blauwe kyaniet. De ontwerpen met ruwe kristallen zijn stuk voor stuk uniek, omdat geen enkel kristal precies hetzelfde is. Daardoor zal ik het bij elk kristal ook anders moeten 'inpakken' met zilverdraad, wat heel bijzondere ontwerpen tot resultaat zal hebben.

Zelf ben ik een grote fan van Lord of the Rings, zowel van de boeken als van de films en voor deze AardeKracht collectie heb ik me laten inspireren door 'Lothlorien', het elfenbos uit LOTR. De bladeren, de outfit en de elfenoortjes hebben allemaal kleuren die in de natuur vindt. 

Alles wat je in deze blogpost ziet kan ook gemaakt worden in de kleuren en met de edelstenen van jouw keuze. Wil je daar meer over weten? Vul dan het contactformulier hiernaast in.

Ga voor meer inspiratie en de volledige collectie naar de webshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen