donderdag 2 oktober 2014

Handgesmede zilveren ring met blue lace agaat

Sinds een paar weken doe ik een cursus edelsmeden en het leuke aan die cursus is dat je zo snel een product in je handen hebt! Ik heb al een ring gemaakt van messing en koper die ik misschien wil gaan verzilveren (foto's volgen zodra ik de ring ├ęcht af heb). 

Mijn tweede project was deze zilveren ring die ik rond een driehoekige blue lace agaat heb gemaakt. Ik had deze steen al jaren, misschien zelfs al wel 20 jaar al (oeps ik word oud...). Op een braderie kocht ik eens een kartonnen doosje met allemaal ministeentjes, wat ik toevallig weer terugvond op de zolder een paar weken terug.

Ik heb de ring helemaal zelf gemaakt en gesoldeerd en daar ben ik best een beetje trots op! Wat vind jij ervan geworden?




Binnenkort verkrijgbaar op www.aardekracht.marktplaza.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten