donderdag 25 september 2014

Beurzen 2014



Ik sta met AardeKracht regelmatig op Fantasy Fairs en andere leuke beurzen. Bekijk hier het overzicht van de beurzen in 2014.






20 juli 2014
Finale Miss & Mr. Alternative

Ik stond op deze leuke alternatieve dag met een kraampje met handgemaakte sieraden en dromenvangers.


23 augustus 2014
Imaginarium Festival

Ik stond hier met een kraam met mijn handgemaakte sieraden, dromenvangers en andere hangers op dit leuke fantasy-evenement in Friesland.
Lees dit blog over het Imaginarium Festival.

31 augustus 2014
Kofferbakmarkt 'Trek je klep open!'

Ik was er ook met een kofferbak vol handgemaakte sieraden en andere leuke koopjes!

1 & 2 november 2014
Fantasia Threntonum

- Afgelast! -
Ik zou op deze beurs een hele leuke workshop 'Elfenvleugels maken' gaan geven voor jong en oud. Helaas gaat het niet door in november. Wil jij wel graag een keer vleugels komen maken in Friesland? Laat het me dan weten!

14 december 2014
Dragonheart Kerstmarkt

Ik sta op deze sfeervolle kerstmarkt met mijn handgemaakte sieraden, dromenvangers en andere accessoires met een vleugje Fantasy!
Kaarten: GRATIS!
Wanneer: 14 december 2014 van 11:00 tot 17:00
Waar: Stroinksweg 90, 7542 PJ Enschede
Meer info: www.dragonheart.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen