woensdag 24 september 2014

AardeKracht gaat verder in het Nederlands!

Al een tijdje blog ik in het Engels, maar ik wil me in de toekomst toch meer gaan richten op het Nederlandse publiek, vandaar dat het me wel handig leek om in het vervolg te gaan bloggen in het Nederlands. Dus bij deze!

Ik heb nu ook een goedgevulde webshop geheel gericht op Nederlands sprekende mensen die houden van handgemaakte sieraden en accessoires met een vleugje fantasy! Kijk daarvoor op www.aardekracht.markplaza.nlIk heb alle oude blogberichten aangepast zodat ze ook verwijzen naar mijn nieuwe webshop.

In opdracht werken vind ik één van de leukste dingen om te doen! Zo kan ik het sieraad volledig volgens de wensen van de draagster maken. Ik vind het ook heel erg leuk om mee te denken over cadeautjes voor anderen, zoals bijvoorbeeld een aangepaste levensboomhanger met de edelsteen die past bij het sterrenbeeld van de jarige.

Wil jij graag een ontwerp in opdracht aanvragen? Dat kan! Vul het contactformulier hiernaast in met daarin je wensen en dan kijken we verder wat er mogelijk is. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen